چشمک قیمت مواد پلیمری به خریداران

مواد, اولیه, محصولات

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بورس کالا،  در صدر بیشترین کاهش قیمت ها، پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ با افت ۳۹۹ تومان معادل ۹ درصد قرار داشت،

قیمت این کالا در حال حاضر ۴ هزار و ۴۸ تومان درهر کیلو عنوان شده است.

در رده دوم افت قیمت نیز پلی پروپیلن ها با افتی معادل ۳۱۸ تومان قرار داشتند. قیمت این کالا در نیمه دوم شهریور به رقم ۳ هزار و ۳۲۸ تومان در هر کیلو رسیده است.

امروز در فهرست اعلامی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، قیمت انواع مواد پلیمری کاهش یافت که به اعتقاد برخی از کارشناسان، قیمت های فعلی برای خرید جذاب شده است.

در همین حال پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ نیز در فهرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای عرضه در نیمه دوم شهریورماه نسبت به دو هفته گذشته ۲۷۶ تومان کاهش قیمت داشت و به رقم ۳ هزارو ۸۶۹ تومان در هر کیلو رسید.

همچنین قیمت های پلی اتیلن سبک فیلم و خطی نیز با افت روبه رو شد، به طوری که پلی اتیلن های سبک فیلم ۱۸۱ تومان و پلی اتیلن های سبک خطی نیز ۱۵۶ تومان نسبت به دو هفته گذشته افت داشتند و به ترتیب به رقم های ۳ هزار و ۶۹۳ و ۳ هزار و ۹۰۴ تومان رسیدند.

از سوی دیگر پلی اتیلن های سنگین بادی نیز با افت ۱۲۷ تومانی به قیمت ۳هزار و۷۳۸ تومان برای عرضه در نیمه دوم شهریورماه رسید. همچنین پلی اتیلن های سنگین تزریقی و فیلم نیز در لیست اعلامی از سوی شرکت ملی با افت روبه رو شدند.

پلی استایرن های انبساطی نیز با افتی معادل ۱۲۰ تومان در هر کیلو به رقم ۳ هزار و ۸۴۹ تومان رسیدند. در این روز پلی اتیلن سنگین EX۳ و EX۵ نیز همچنان روند نزولی خود را حفظ کرده و به ترتیب ۱۱۱ و ۱۳۶ تومان افت قیمت داشتند.

در همین حال گریدهای ۱۵۰۲ و ۱۷۱۲  استایرن بوتادین رابرها نیز با افت ۶۸ و ۶۲ تومانی در نیمه دوم شهریورماه روبه رو شده و به ترتیب به رقم های ۳ هزار و ۷۶۸ و ۳ هزارو ۵۴۶ تومان درهر کیلو رسیدند

    ارسال نظر

    Your email address will not be published. Required fields are marked*