پیگیری پپنا از لاف زنی جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی/ سازمان توسعه تجارت: پتروشیمی بی خود کرده/ مجوز سال 96 را نشان دهند

لاف زنی مدیران نمایشگاه ایران پلاست تمامی ندارد. متاسفانه مدیریت نمایشگاه ایران پلاست در سال اخیر به یکسری انسان نابلد واگذار شده است.

آنچه همیشه از شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی سال های اخیر دیده ایم اقتداری همراه با آرامش بوده است. سعه ی صدر نقطه ی قوت این شرکت نام آشنا و قدرتمند بوده است.

طی سال های اخیر با همه انتقادات وارد شده به پتروشیمی شاهد نوعی رفتار خردمندانه از این نهاد دولتی بوده ایم که مدیران نمایشگاه ایران پلاست دهم همه ی این تصورات را باطل کرده اند.

تعدادی جوان بی تجربه (در پست های مدیریتی) هر روز با سوژه ای جدید می خواهند خشم فعالان صنایع پایین دستی را شعله ور سازند. خوب است مدیرعامل محترم و اعضای هیات مدیره پتروشیمی جلوی این اقدامات خودسرانه را بگیرند.

سایت خبری پپنا به دور از تعجیل با حضور در سازمان توسعه تجارت موضوع ایران پلاست سال 1396 را پیگیری کرد.

مدیر دفتر ترویج تجارت به خبرنگار پپنا می گوید: مجوز سال 1395 را به زور و هزار خواهش و اصرار به پتروشیمی دادیم. حالا می گویند برای سال 1396 مجوز داریم. بی خود کرده اند. بگویید مجوز را به شما نشان دهند.

دروغ می گویند نامه بزنید تا به تخلفاتشان رسیدگی کنیم.

از طرفی یکی از مقامات بلندپایه سازمان توسعه تجارت که نخواست نامش اعلام شود گفت: در بحث نمایشگاه این وزیر با آن وزیر لابی می کند و هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید.

خیلی کار در اختیار ما نیست. اما هیچ مجوزی تا کنون برای سال 1396 صادر نشده است و جلوی مجوزهای سه ساله گرفته شده است.

لازم به توضیح است شرکت ملی صنایع پتروشیمی مدعی ست مجوز برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در سال 1396 را در اختیار دارد.

    ارسال نظر

    Your email address will not be published. Required fields are marked*